Pages Menu
Categories Menu

Jakie jezyki obejmuja studia ze slawistyki?

Jakie jezyki obejmuja studia ze slawistyki?

Spróbuj Legumes W Twoim źródłem Prebiotyki

Zaczynamy widzieć więcej handlowo przetworzonej żywności z dodatkiem prebiotyków jako element sprzedaży. Jest to dość szalony jeśli przestaniesz myśleć o tym przez chwilę. Weź paczkę płatków śniadaniowych. To zostało przetworzone, czyli większość naturalnych włókien i innych składników odżywczych, które zostały usunięte, a teraz dodają prebiotyki, które są włókna. Dodajmy do tego rafinowane cukry wirtualny każda zapakowana zbóż zawiera wraz z substancjami chemicznymi, aby ją zachować, jesteśmy coraz lepiej nasze prebiotyki ze źródeł naturalnych.

Rośliny strączkowe

Rośliny strączkowe są głównie fasola, z kilkoma rodzajami grochu wrzucony tam również. Są one jednym z naszych najlepszych źródeł błonnika, który nawiasem mówiąc jest jednym z najważniejszych składników odżywczych, czego wszyscy potrzebujemy, ale brakuje z przetworzonego i śmieci diecie.

Ten brak włókna, że ??spowodowane przez jedzenie głównie przetworzonych produktów zapakowanych w handlu powoduje Amerykanów z nadwagą, cierpiących na wiele dolegliwości trawienne, takie jak biegunka obróbka skrawaniem, zaparcie, kwasu refluks, choroba zapalna jelit i wiele innych, w tym raka jelita grubego.

Zasadniczo dowolny fasoli jest uważany z rodziny roślin strączkowych, co oznacza, że ??jest to rodzaj węglowodanów i jest odporna skrobia. Inne węglowodany, takie jak ziemniaki i zboża na przykład to skrobia, która przechodzi przez nasz układ trawienny bardzo szybko. Odporna skrobię, takie jak fasola trawić bardzo powoli, co oznacza, że ??poziom cukru we krwi powoduje rosnąć w znacznie wolniejszym, niższej stawki.

Fasola, aby uniknąć

Najlepsze ziarna do jedzenia są typu moczyć i gotować, w przeciwieństwie do konserw fasoli. Niektóre z puszki fasoli są OK, ale może podnieść poziom cukru we krwi trochę więcej niż przemoczonych fasoli.

Unikać puszki fasoli z dodatkiem cukru i tłuszczu lub smalcu. Dzielą się one na wysokiej przetworzonej żywności i kategorii są zazwyczaj ładowane z dużą ilością dodatków i środków chemicznych do konserwacji rafinowanych cukrów i niezdrowych tłuszczy.

Lista roślin strączkowych, które są dobrym źródłem prebiotyków:

Fasola od A do Z są; adzuki, czarny, masło, bawełniane, cannellini, edamame, fava, Garbanzo, Great Northern, włoski, nerki, soczewica, lima, mung, navy, pinto, soja.

Lista roślin strączkowych, które są grochu zawierają; black-eyed peas i Split groch.

Ziarna są trudne dla niektórych ludzi do strawienia bez problemów, takich jak gaz, skurcze, i wzdęcia. Dzieje się tak z powodu pewnych kwasów i cukrów złożonych zawartych w ziarnach, zwłaszcza tych większych i meatier jak fasola.

Odkryj więcej wspaniałych źródeł naturalnych prebiotyków

http://www.odzywki-na-rzezbe.pl
– autor artykułu